Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

U maju rekordna prodaja kafe

altBosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak nastavlja sa pozitivnim trendom poslovanja i u prvoj polovini 2012. godine. Neto realizacija za prvih šest mjeseci iznosi 13.767.175 KM i veća je za 24 posto u odnosu na isiti period lani. Najveći rast plasmana bilježi kafa, pri čemu prednjači brand Zlatna džezva koji ove godine bilježi 40 godina uspješnog postojanja. U maju mjesecu je ostvarena rekordna prodaja kafe. Dosadašnji pokazatelji govore da će lanjska realizacija kafe, koja je bila veća od najbolje prijeratne godine, biti i ove godine premašena. Rezultat je to kako kvaliteta samog proizvoda tako i dobre distribucije te marketinškog nastupa na tržištu. Pozitivan trend bilježi i segment ‘Bosanske kuhinje’, odnosno juha i čorbi. Realizacija juha u prvih šest mjeseci ove godine rekordna je za ovaj period od kada postoji ovaj program i za 16 posto je veća u odnosu na prošlu godinu. Ako tome dodamo i 10 novih proizvoda ‘Tajna’, za očekivati je da će se trend rekorda nastaviti i do kraja 2012. godine. Za očekivati je i slične pozitivne rezultate do kraja godine i u konditorskom programu, a tome bi sasvim sigurno trebalo pridonijeti lansiranje na tržište novog brenda čokolada Tiru-Liru. “Već drugu godinu za redom ostvarujemo povećanja proizvodnje i prodaje na, za bh. prilike, dosta visokom nivou, uprkos negativnim trendovima koji su prisutni na tržištima. Razlog za to su kvalitet Vispakovih proizvoda, stalne inovacije, te jačanje postojećih i kreiranje novih jakih brandova. Pri tome ne tajimo da su nam prava bosanska kafa i bosanska kuhinja inspiracije u dokazivanju naše kompetentnosti. S obzirom na ove polugodišnje rezultate, već sada možemo kazati da ćemo premašiti naše vlastite prognoze od 10 posto povećanja realizacije za ovu godinu”, kazao je Rusmir Hrvić, direktor Vispaka.

www.ekapija.ba

Proudly powered by WordPress