Dva mjeseca nakon što je bosanskohercegovačka industrija Vispak d.d. plasirala na tržište 10 novih proizvoda pod brandom ‘Tajna’, uslijedila je prva velika narudžba iz Sjedinjenih Američkih Država. Ovih dana će na Američko tržište, drugo po veličini i jedno od najzahtijevnijih u svijetu, biti isporučen prvi kontingent od 22.500 ‘Tajni’ za svih 10 jela. Riječ je o začinima, brandu iz programa ‘Bosanske kuhinje’ koji kvalitetom i ukusom odgovara neponovljivosti i raznovrsnosti ukusa tradicionalnih bosanskih jela. Uz ‘Tajnu’ za bosanska jela, zastupljene su i mješavine za nekoliko univerzalnih jela sa ovih prostora.
Američki kupci tako će po prvi put isprobati jela bosanske kuhinje po originalnim recepturama. ‘Tajna’ obuhvata jednostavno i brzo miks rješenje za bosanski lonac, sitni ćevab, šarenu dolmu, burek, ćevape i pljeskavice, punjene paprika, ćufte, grah i variva, punjene paprike i špagete.
Ponukani bogatim nasljeđem bosanske kuhinje, koja je spoj istočnih i zapadnih kulinarskih vještina, kontinentalnog i mediteranskog gastronomskog nasljeđa, te spoja tradicionalnog i modernog, Vispak je ovaj put otišao korak dalje i za neka od najpopularnijih jela domaće kuhinje, po prvi put osmislio i proizveo mješavinu za njihovo brzo i jednostavno spravljanje.
‘Tajna’ je nastavak Vispakovih ulaganja u inovacije kada je riječ o bosanskoj kuhinji, sa namjerom da uz pravu bosansku kafu, trajno doda još i kompetentnost za jednu od najljepših i najukusnijih kuhinja na svijetu, bosansku kuhinju.
“Imamo velike planove. S ponosom ćemo Evropi i svijetu predstaviti bogato nasljeđe bosanske kuhinje. A, prve reakcije koje dobijamo su razlog za optimizam”, pojašnjava Rusmir Hrvić, direktor Vispaka.
Ovih dana vode se intenzivni pregovori sa distributerima širom Evrope i Australije o prvim isporukama ‘Tajne’ i u ove zemlje.
Krajem 2011. godine, tržište hrane u SAD-u doseglo je vrijednost od 650 milijardi eura, i odmah je iza Kineskog tržišta, podaci su studije britanske konsultantske firme IGD.