Ministarstvo za rad, socijalnu politiku i izbjeglice ZDK provelo je u petak javnu raspravu o Nacrtu budžeta ZDK za 2013. godinu. U raspravi su učestvovali predstavnici udruženja penzionera, ljudi s oštećenim sluhom, djece oboljele od cerebralne paralize, poljoprivrednici, „Medica”, „Crveni polumjesec” i drugi, a javnoj raspravi prisustvovao je premijer ZDK Fikret Plevljak. Nacrt budžeta za 2013. godinu iznosi 269.418.000 KM, što je manje za 12.638.067 KM u odnosu na budžet za tekući godinu. Riječ je o realnijem Nacrtu, baziranoj na ambijentu priliva sredstava.
Na javnoj raspravi je zaključeno da su potrebe korisnika iz domena Ministarstva za rad, socijalnu politiku i izbjeglice opravdane, naročito socijalnih kategorija, ali da će raspoloživost budžetskim sredstavima biti presudna u utvrđivanju Prijedloga budžeta za potrebe ovog ministarstva.
-Ministarstvo za rad, socijalnu politiku i izbjeglice je najosjetljivije i učinili ćemo sve što možemo da njegove korisnike stavimo u što povoljniji položaj. Dovoljno govori podatak da je Ministarstvo za rad, socijalnu politiku i izbjeglice je, prije četiri godine, imalo budžet od 7 miliona KM, a Nacrtom budžeta za narednu godinu je predviđeno 26 miliona KM. Nastojat ćemo sve prijedloge i sugestije koje smo čuli na današnjoj javnoj raspravi razmotriti, ali realno nije moguće sve zahtjeve ove kategorije uvrstiti u Prijedlog budžeta, istakao je ministar finansija Mirsad Isaković.
Po riječima ministra Ivice Ćurića, zahtjevi korisnika sredstava iz domena ovog ministarstva su bili višestruko veći od predviđenih u Nacrtu budžeta.
-Mi smo saslušali prijedloge i sugestije prisutnih. U toku naredne sedmice u naše ministarstvo se mogu dostaviti pismene primjedbe i sugestije na Nacrt budžeta. Za sve zainteresirane koji dosada nisu pročitali Nacrt budžeta za 2013. mogu to učiniti na zvaničnoj stanici www.zdk.ba , kazao je ministar Ćurić.
U narednom periodu i druga Ministarstva će provesti javnu raspravu za korisnike iz domena ostalih Ministarstava Zeničko-dobojskog kantona.
Pres služba ZDK