Šuplja priča o redizajnu kojom je SDA pokušala oprati grijehe svog projekta zvanog Munib Alibegović – načelnik općine, vješto podmetnuta narodu tokom kampanje za Lokalne izbore 2012. godine, nažalost po sve, prevarila je glasače i SDA je izvojevala novu pobjedu. Međutim, teško je da će narod dva puta pasti na isti fol te je vrlo nevjerovatno da će tempom kojim SDA sada ide za 3 godine ponovo osvojiti vlast. Naravno, nezahvalno je prejudicirati i predviđati budućnost, ali se iskreno nadam da smo valjda dovoljno sazreli kao društvo da grijehe kažnjavamo, a uspjehe afirmiramo i podržavamo.
Čist račun duga ljubav.
SDA nažalost nije platila ceh (ne)rada Muniba Alibegovića jer joj je narod, bez ikakvog racionalnog objašnjenja, progledao kroz prste i ponovo dao povjerenje. Ali, ceh uspjeha ili neuspjeha reforme Javnog sektora koja je počela “sječom glava” nepodobnima će morati platiti – u to sam uvjeren.
Ako će SDA igrati tako da najavljenu reformu Javnog sektora, odnosno, prevedeno na narodni jezik, reformu Javnih preduzeća i ustanova, počinje sječom glava i onih direktora čiji su izvještaji o radu i poslovanju bili sasvim prihvatljivi, onda nam je jasno da je nešto opasno “trulo u državi Danskoj”. Ipak, beskrajno je smiješno reformu koja je navodno u interesu građana počinjati neargumentiranim obaranjem izvještaja JKP Visočica, Veterinarska stanica, JU Dom Zdravlja i KSC Mladost.
Niti jednog jedinog argumenta SDA nije imala zašto je srušila izvještaje četiri navedena subjekta Javnog sektora.
Odlično. To je njihov problem i račun koji će morati kada tada platiti.
No, postavlja se pitanje, koliko je uopće moralno čak i sudjelovati u nekoj navodno “blagotvornoj” reformi koja počinje najperfidnijom sječom glava nepodobnima ?
Tačka broj 11 Nacrt smjernica reforme Javnog sektora sa 13 glasova ZA usvojena je na vijeću od strane jedanaest vijećnika SDA i dva vijećnika SBIH, premda, Nacrt nije bio u skladu sa Poslovnikom član 99. te nije imao formu propisanu tim članom i može se opisati jedino kao “spisak lijepih želja” kako ga je nazvao jedan kolumnista visoko.co.ba, a pošto je zakonski nepismen adekvatnije ime mu je “Spisak lijepiJEH željaH”.
Da budem savršeno jasan, nema stanovnika naše općine koji ne želi reforme i koji ne želi veći budžet te je sasvim jasno da sam i ja za reformu koja će donijeti dobro.
Međutim, ko može da misli da je Nacrt smjernica reforme, sklepan u 7 dana, napisan bez finansijske konstrukcije, pravnog osnova i svega ostaloga što nalaže član 99. Poslovnika OV, koji je usput započet “sječom glava” , ozbiljan ?
Bilo kako bilo, obećavam lične amandmane na Nacrt i na Prijedlog reforme Javnog sektora, koji će (ponovo) prejudiciram potpuno ili (uz puno sreće) djelimično biti odbijeni kao što su bili oni prijedlozi za Nacrt budžeta (kada sam između ostalog kritikovao smjanjenje sredstava za mjesečne karte koje je dovelo do peticije od cca. 4000 potpisa građana ).
Građani, pamtite pa naplatite.