Dva mjeseca nakon što je bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište plasirala novi brand praškastih proizvoda pod jedinstvenim imenom Laganini, zabilježeno je povećanje prodaje praškastog programa za 50 posto u odnosu na isti period lani.
Zanimljivo je da su povećanju realizacije bez izuzetka doprinijeli svi Laganini proizvodi kao što su pudinzi, šlag kreme, šlag pjene, sladoledi i prašak za pecivo koji se na prodajnim policama nalaze pod ovim brandom.
“Uspjeli smo se nametnuti novim dizajnom, koji je praćen značajnim poboljšanjem kvaliteta, prvenstveno kod Laganini pudinga od čokolade sa povećanom gramaturom proizvoda. Nepovećavajući cijenu, vjerne kupce smo nagradili, a s obzirom na rezultate prodaje, pošlo nam je za rukom da pridobijemo i značajan broj novih potrošača. U direktnoj komunikaciji sa kupcima koju ostvarujemo osim na prodajnom mjestu, i na Facebook fan page ‘Laganini čuda čini’ primjećujemo pozitivne reakcije na Laganini proizvode, a što i mi nastojimo dodatno honorirati poklonima”, riječi su rukovodioca marketinga i prodaje Vispaka Armina Hodžića.
Simpatičan naziv, dobro poznat svima nama na ovim prostorima, simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka.
Uskoro će se na tržištu pojaviti još dva nova proizvoda Laganini linije, Laganini vinobran i Laganini konzervans, koji će olakšati domaćicama spremanje predstojeće zimnice.
Link za FB stranicu “Laganini – čuda čini”
https://www.facebook.com/