AS Group se na ovogodišnjem sajmu ZEPS predstavio sa proizvodima svojih članica AS, Vispaka, Kenta, a posjetiteljima je predstavljen i novi brend vode Oaza. Armih Hodžić rukovodilac prodaje i marketinga u Vispaku, kaže da iako je Oaza preuzeta početkom godine do sada je postigla značajne uspjehe. “Sa njom smo ušli u najvažnije markete u BiH te na benzinske pumpe“, navodi on.
Dodaje da je nagrada za kvalitetu Zlatna ruža na ZEPS-u samo potvrdila onu medalju koju je voda dobila na Sajmu šljive u Gradačcu. Govoreći o novinama kaže da je iz fabrike izašao novi brend medenjaci Love različite gramaže.
Što se tiče Vispakovih proizvoda početkom jula su krenuli sa plasiranjem novog Laganini brenda praškastih proizvoda, a prije nekoliko dana na tržište su izašli sa Laganini konzervansom i vinobranom. Proizvod Stampi blok je zadnja dva mjeseca izbačen na tržište tako da je i to novina. U planu je proizvodnja ovog proizvoda u različitim gramažama.
Vispak je, kaže, imao rast prodaje u više segmenata. Prodaja brenda Laganini je povećana za 50 posto, a Zlatna džezva je imala povećanje od skoro 100 posto. Kompanija je počela sa izvozom na američko tržište, a sa kafom Zlatna džezva ušli su i u američki lanac Walmart.