Nakon ulaska u najveći lanac trgovina na svijetu američki Walmart sredinom 2013. godine, Vispakova Zlatna džezva ulistana je i u ponudi Amazon.com, najvećoj svjetskoj internet – trgovini.
Na taj način Zlatna džezva postaje globalno dostupna svim ljubiteljima prave bosanske kafe.
„Ovo je vrlo bitan korak u našoj poslovnoj strategiji da Zlatna džezva postane brand globalno prepoznatljiv za ono što se može definisati pravom bosanskom kafom. Strpljivo stvaramo preduvjete da ponudimo svijetu ono najbolje iz Bosne i Hercegovine. S tim u vezi, američko tržište ima posban značaj i težinu. Ulazak naših brandova u Walmart i Amazon.com je u tom smislu jedna od najvažnijih pretpostavi“, riječi su Muhameda Muzaferije menadžera izvoza u Vispaku.
Osim Zlatne džezve, u ponudi Amazon.com nalazi se i Vispak espresso, te Zlatna kocka, kao i proizvodi drugih bosanskohercegovačkih kompanija.
Ukupni prihodi Amazon.com samo u trećem kvartalu prošle godine bili su 17,09 milijardi dolara, dok je kompanija u prazničnom razdoblju, u sedmici koja je prethodila 25. decembru na svojoj web-stranici zabilježila prodaju 426 proizvoda svake sekunde. O kakvom „e-prodavaču“ je riječ govori podatak da je tokom prvog ponedjeljka nakon Dana zahvalnosti (Cyber Monday) protekle godine, Amazon zabilježio prodaju od 36,8 miliona različitih proizvoda.
Godišnji prihod Walmarta je 469,2 milijardi dolara i prema magazinu Fortune, ova kompanija se po ukupnim prihodima i profitu nalazi na drugom mjestu najvećih kompanija svijeta, odmah iza Royal Dutch Shell-a.
Link:
http://www.amazon.com/gp/aw/d/