AS GROUP sa sjedištem u Tešnju odlučila je i ove godine tradicionalno podržati sajam ZEPS u Zenici na kojem se svake godine šire i predstavljaju sa novim proizvodima Oaze, Vispaka, Klasa i Sprinda.
Armin Hodžić, rukovodilac prodaje i marketinka u Vispaku, kazao je za naš portal da su očekivanja od sajma kao i svake godine, da se predstave i nađu nove poslovne partnere.
Budući da stalno rade na razvijanju novih i unapređenju starih proizvoda, tako se u AS Grupaciji trenutno razvijaju nekoliko novih proizvoda.
“Prvi se odnosi na novo pakovanje začina Vita, koji prelazi u brend Tajna i koji će se pakovati na novoj mašini sa zipom koja ima višestruko otvaranje”, kazao je tom prilikom Hodžić, dodajući da također, rade na novom proizvodu kafe, odnosno novoj premium kafi za espresso, ali i unapređenju novih okusa čajeva, kao i novom Tajna gril začinu za piletinu.
Kada je u pitanju plan za širenje tržišta, kaže da je on već ostvaren kada je riječ o Vispaku, a od preuzimanja Klasa se već osjete pozitivni rezultati koji se vratio na prodajne police, bilježeći pozitivan poluodišnji poslovni rezultat. Klasovi brandovi poput Zlatnog pudera, Bosanskog lokuma, Sarajevskog somuna, i Klasove jufke, osim na domažem tržištu bilježe izvanredne rezultate prodaje i na tržitma Srbije, Crne Gore, Rumunije, kao i na tržištima SAD-a i EU, a u toku je i realizacija ugovora za izvoz na tržišta Ruske Federacije.
Hodžić posebno ističe izvanredan plasman Vispakove Zlatne džezve u Sloveniji, koja je nedavno na obilježavanju 10 godina postojanja džinovske džezve, privukla veliku pažnju u Ljubljani i Velenju.
“Prvi uvoznik Zlatne džezve u Sloveniji i kupac proizvoda AS GROUP je kompanija Jagros iz Rogaške Slatine. Sa uvozom Zlatne džezve na ovo tržište počeli su još 2007. godine. Inače, Jagros je četvrti maloprodajni lanac po ostvarenom prometu na tržištu u Sloveniji”, navodi Hodžić.
Gledajući cjelokupnu situaciju plasmana proizvoda u BiH, kaže da bi mogao biti puno bolji.
“Zastupljeni smo u gotovo svim tržnim centrima, ali ne sa čitavim asortimanom, dakle od svakog brenda ima poneki proizvod i tu imamo još puno posla”.
U narednom periodu planiraju svakako povećati prodaju, ustabiliti Zlatnu džezvu a i ostale brendove Klasa, Vispaka, AS-a , Mastera, Kenta i vode Oaza, kao i proširenje na ino tržište.
Ekapija.com/Visoko.co.ba