Sprind d.d. Sarajevo (Sarajevska prehrambena industrija) je na domaće tržište u toku 2014. godine plasirao 20 novih proizvoda, u kategorijama zaliveni kolači, svježi kolači i jufke. I u ovoj godini Sprind planira širiti i inovirati proizvodni asortiman, i to u kategoriji dubokozamrznutih polugotovih jela.
„Najpoznatiji brend Sprinda su, svakako, jufke. Originalne recepture, kvalitet, savremena tehnologija i tradicija proizvodnje jufkiduga 32 godine omogućavaju nam da razvijamo nove proizvode. Tako smo u prošloj godini tržištu ponudili Jufku za pite i baklave težine 270 g, sa istim brojem listova kao što imastandardna jufka težine 500 g. Novi proizvod je veoma dobro prihvaćen na tržištu, jer je pogodan za domaćinstva s manjim brojem članova, dostupan širom BiH, a uz to ima kvalitet i povoljnu cijenu. Sprind je postao prepoznatljiv u ovom segmentu. Nema pite ni baklave bez Sprindove jufke“, kazao je Memnun Trako, direktor Sprinda.
Među novim proizvodima posebnu pažnju potrošača privlače Kore za pitu – Mlinci, Pita sa suhom šljivom, Pita sa višnjom, Kadaif, svježi kolač Tri užitka, ana zahtjev potrošača reaktiviran je artikal Tamna jufka za pitu.
„Tamnu jufku za pituproizvedimo od polubijelog pšeničnog brašna i sa dodatkom ječma. Poznato je da polubijelo pšenično brašno ima dobre nutritivne karakteristike“, objašnjava Trako.
Sprind raspolaže najsavremenijom opremom za proizvodnju svih vrsta hljeba i peciva, polugotovih dubokozamrznutih jela na bazi lisnatog i kvasnog tijesta, jufki, pita, sendviča i slastičarskih proizvoda.Sprind godišnje proizvodi 6.000 tona hrane, a zapošljava više od 160 radnika, čime se svrstava među najveće proizvođače hrane u BiH. Od prošle godine Sprind posluje u okviru AS GROUP.