Iz ovih sredstava finansirala bi se izgradnja autoputeva, odnosno omogućilo bi se JP Autoceste FBiH da se kreditno zaduži za nastavak izgradnje autoputa u FBiH.
Kako je pojasnio Goran Miraščić, savjetnik premijera FBiH, povećanjem naknade za izgradnju autoputeva sa sadašnjih 10 na 20 feninga po litru, godišnje bi se prikupilo oko 75 miliona KM.
No, ova sredstva omogućila bi JP Autoceste FBiH da se zaduže za dodatnih 300 miliona KM a od tih sredstava bila bi nastavljena gradnja autoputa na Koridoru 5C.
Miraščić je naveo da je nastavak izgradnje autoputa vrlo važan za ukupni privredni rast u FBiH kao i za rast zapošljavanja. JP Autoceste FBiH iscrpile su mogućnosti za kreditno zaduženje te se mora tražiti novi način finansiranja.
Ministrica finansija Jelka MIlićević rekla je da će se Upravni odbor Uprave za indirektno oporezivanje o svim prijedlozima očitovati u narednom periodu. Upravni odbor oformio je stručni tim koji će analizirati sve prijedloge te zauzeti konačni stav.
Što se tiče povećanja akciza na duhan i alkohol, ministrica Milićević je rekla da će se o tome još razmisliti.
“Zemlje regije kasne s tim povećanjem pa se otvara prostor za crno tržište. Zaključeno je da se o tome još razmisli”, navela je Milićević.