Zarada na tržištu aplikacija ove bi godine po prvi put trebala premašiti prihode muzičke industrije te se očekuje kako će vrijednost industrije aplikacija porasti na čak 51 milijardu dolara.
Prema informacijama kompanije App Annie, zarada na tržištu aplikacija ove bi godine po prvi put trebala premašiti prihode muzičke industrije te se očekuje kako će vrijednost industrije aplikacija porasti na čak 51 milijardu dolara, što je deset milijardi više u odnosu na 2015. godinu. Tokom proteklog desetljeća zarada muzičke industrije kretala se između 45 i 46 milijardi dolara, a iako se očekuje kako će ove godine prihodi na ovom tržištu blago porasti u odnosu na 2015. (kada je zarada iznosila oko 45,8 milijardi dolara), zarada će biti manja u odnosu na zaradu od aplikacija. Do 2020. broj downloada aplikacija trebao bi dostići skoro 285 milijardi, a rast se predviđa i za muzičko tržište te bi do 2019. njegova vrijednost trebala iznositi oko 47,7 milijardi dolara.
Što se zarade povezane s aplikacijama tiče, ona bi se za četiri godine trebala udvostručiti te će, prema ovim predviđanjima, iznositi oko sto milijardi dolara, pri čemu najveći rast možemo očekivati u zemljama u razvoju poput Indonezije, Indije, Meksika i Argentine u kojima se sljedećih godina očekuje i veliki porast mobilnog tržišta. Do prošle godine najviše aplikacija skidali su korisnici mobilnih uređaja u SAD-u, ali su ih sredinom godine prestigli Kinezi, a što se zarade tiče, ove godine možemo očekivati sličan scenario, odnosno Kina bi trebala prestići Ameriku.
Govoreći o trgovinama aplikacija, odnosno zaradi od prodaje aplikacija, u kompaniju App Annie očekuje kako će na prvom mjestu ove godine biti Appleova online trgovina App Store, no predviđa se daljnji veliki rast Googlea Play i ostalih ‘third party’ online trgovina aplikacijama. Do prije nekoliko godina među aplikacijama koje su korisnici najviše skidali bile su igre i aplikacije medijskih kompanija, a u posljednje vrijeme sve su popularnije aplikacije za putovanja, šoping, bankarstvo, muzičke aplikacije, društvene mreže itd.