Od 42 miliona streaming uređaja koji su kupljeni tokom 2015. godine, čak 35 procenata prodaje je činio Google Chromecast. Ovaj rezultat je bio dovoljan da Chromecast bude najpopularniji proizvod za streaming sadržaja tokom prošle godine. Izveštaj kompanije Strategy Analytics pokazuje da su se iza Google Chromecasta našli Roku, Apple TV, Amazon Fire TV i drugi.
Ipak, Dejvid Votkins – analitičar kompanije Strategy Analytics – vjeruje da iako je Chromecast vodeći u prodaji, mnogi korisnici bi se mogli okrenuti jačim streaming proizvodima za najveći dio svog striming iskustva. “Prenosivost uređaja i njegova niska cijena od 35 dolara uzrokovali su najveći dio impulsivne kupovine, tako da posjedovanje više Chromecast uređaja u domaćinstvima nije rijetkost.
Ipak, ovaj mobilni uređaj nije nužno centar svijeta za sve, tako da uređaji kao što su Apple TV, Roku i Amazon Fire TV nastavljaju da budu popularni za one koji traže tradicionalnije TV iskustvo, bazirano na daljinskim upravljačima i korisničkom interfejsu”, ističe Votkins.
Ipak, Dejvid Votkins – analitičar kompanije Strategy Analytics – vjeruje da iako je Chromecast vodeći u prodaji, mnogi korisnici bi se mogli okrenuti jačim streaming proizvodima za najveći dio svog striming iskustva. “Prenosivost uređaja i njegova niska cijena od 35 dolara uzrokovali su najveći dio impulsivne kupovine, tako da posjedovanje više Chromecast uređaja u domaćinstvima nije rijetkost.
Ipak, ovaj mobilni uređaj nije nužno centar svijeta za sve, tako da uređaji kao što su Apple TV, Roku i Amazon Fire TV nastavljaju da budu popularni za one koji traže tradicionalnije TV iskustvo, bazirano na daljinskim upravljačima i korisničkom interfejsu”, ističe Votkins.