Programeri i menadžeri iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske kroz zajednički međunarodni tim kreirali su internacionalnu nogometnu mrežu Footgoll.
Footgoll je nešto novo u svijetu nogometa i kreiran je, kako je rekao projektni menadžer Dino Hajrić, “za sve ljude koji imaju strast i ljubav za najvažniju sporednu stvar na svijetu. Može ga koristiti bilo tko: igrači, menadžeri, treneri, agenti, skauti, navijači, sudije, klubovi, organizacije kao i ljudi čiji je posao u vezi sa fudbalom”.
Footgoll je, smatra on, sinergija najboljih stvari s Facebooka, Twittera i YouTubea, s dizajnom prilagođenim ljubiteljima nogometa.
Prema riječima Hajrića, širi tim stručnjaka koji uključuje idejne tvorce, manadžere, dizajnere, programere i testere, na projektu radi blizu godinu dana.
Prilika za talente, igrače…
“Cilj je okupiti ljude iz svijeta fudbala na jednom mjestu,” ističe Hajrić, a prenosi Anadolija.
“Važno je bilo napraviti takav koncept da se mogu uključiti navijači, gledaoci, treneri, klubovi i svjetske zvijezde poput Messija, Ronalda, Ibrahimovića, Džeke i drugih. Vjerujem da ćemo u tome uspjeti jer su već u testnoj fazi svi komentari bili jako pozitivni. Možemo slobodno reći da je projekat svjetski, a na njemu su radili eksperti iz BiH i regije.”
Na socijalnoj mreži Footgoll moguće je kreirati profil, postaviti fotografije i videa do 30 sekundi, dijeliti sadržaje s drugih društvenih mreža te se povezati s globalnom nogometnom zajednicom.
Footgoll nastoji ponuditi jednostavan pristup skautima i menadžerima da identificiraju nogometne talente diljem svijeta.
Igrači ga također mogu koristiti da pokažu svoju tehniku na globalnoj razini, a ne samo u svojoj lokalnoj zajednici.