U pismu sindikati navode da Željeznicama FBiH nije razmatran plan poslovanja za 2015. i 2016. godinu te da se kasni s uplatama redovnih tranši za održavanje željezničke infrastrukture, a zaključkom Vlade FBiH, u periodu 2014-2018. je usvojen troškovnik za infrastrukturu na godišnjem nivou od 66 miliona KM, “ali se godišnje uplaćuje svega oko 21 milion KM”.
Sindikati su izrazili zabrinutost podatkom da se ponovno uvode akcize za Ceste FBiH i Autoceste FBiH, za koje će se izdvajati po 25 feninga po prodanoj litri naftnih derivata, a “već odavno postoji zaključak Vlade FBiH da se u akcize uvrste i Željeznice FBiH, kao i da se naftni derivati prevoze željeznicom, čime bi došlo do lakše naplate javnih prihoda, povećao bi se kvalitet, a smanjila maloprodajna cijena goriva”.
Kako se navodi u pismu sindikata, Zakon o finansijskoj konsolidaciji Željeznica FBiH, koji je istekao 31. decembra 2012. godine, nije implementiran zbog čega su nastala velika dugovanja.
Sindikati su zabrinuti da bi likvidnost Željeznica FBiH mogla biti narušena i pitaju zašto se ne imenuje nadzorni odbor Željeznica i ne popuni Uprava društva.
Poručuju da su spremni na svaki vid zakonske borbe za očuvanje radnih mjesta i “svega drugog što im po zakonu pripada”.
Otvoreno pismo uputili su sindikati u sistemu Željeznica FBiH: Samostalni sindikat željezničkih radnika u BiH, Samostalni sindikat izvršnog osoblja Željeznica FBiH, Neovisni sindikat Željezničara u FBiH i Samostalni sindikat tehničko-kolske službe u FBiH.