Šalteri su općenito izvor mnogih frustracija, počev od austrougarske uprave do danas. Čekanja, natezanja, nervoza, zagušljiv zrak, sve to uz dodatni pritisak drugih poslova koji stoje zato što mi stojimo u redu ili čekamo na svoj red.
“Mi smo odlučili stati u kraj ovom mučenju. Pored sistema aktivnog čekanja i brojeva što je praksa već duže vrijeme, uveli smo, vjerovatno prvi u regiji, online prezentaciju sistema za upravljanje redovima čekanja. Pojednostavljeno, dođete u Šalter salu, uzmete broj i ukoliko je velika gužva na vašem šalteru, možete prošetati, popiti kahvu ili obaviti neki drugi posao bez bojazni da ćete propustiti vaš red, jer ćete na vašem pametnom telefonu ili kompjuteru vidjeti koji se broj trenutno obrađuje na vašem šalteru. Jasno, za korištenje ove usluge potreban je pristup internetu, a već je izvjestan broj lokacija u gradu pokriven besplatnim pristupom internetu, pa ni to nije naročita smetnja”, poručuju iz Gradske uprave Zenica
Ovaj sistem donosi korist prvenstveno građanima, a potom i šalterskim radnicima jer smanjuje gužve, otklanja nervozu, doprinosi zdravom načinu života i razvijanju mekših odnosa između građana i Gradske uprave.
U probnom periodu, pokazalo se da sistem funkcioniše besprijekorno, pa pozivamo građane da ga što više i što češće koriste.