Na taj način zarađuju modni bloggeri – promovisanjem i reklamiranjem odjeće, obuće, kozmetike, fitness treneri reklamiranjem fitness opreme i sl, kao i pojedinci reklamiranjem hrane i pića iz određenih restorana i kafića.
Jedini uvjet je zapravo da imate izgrađenu mrežu sljedbenika na društvenim mrežama, koji vam daju popularnost i mogućnost da proizvod koji reklamirate vidi što više ljudi.
Jedan od sličnih primjera je Instagram profil “New Fork City”, na kojem se mogu pronaći fotografije hrane iz mnogobrojnih restorana. Ovaj profil ima preko 619.000 followera.
“Znam ljude koji doslovno nisu platili obrok mjesecima budući da im različiti restorani daju besplatne obroke po želji. Moji roditelji misle da je to preludo budući da se hranim kao kraljica. Jedem kavijar i jastog svaku noć, uvijek sam na nekom drugom mjestu i to je fenomenalno”, kaže Jackie Gebel, vlasnica Instagram profila Noleftovers, koja ima preko 149.000 followera.