Iako predizborna kampanja uoči Lokalnih izbora 2016. godine nije još uvijek zvanično krenula, mnogo je faktora koji ukazuju na to da su se kandidati na izbornim listama, posebno onim načelničkim, itekako aktivirali u pridobijanju glasačkog tijela na svoju stranu.
Nećemo se ovog puta baviti nikakvim političkim analizama, nego ćemo ukazati na neke zanimljivosti iz novije prakse predizbornog marketinga koji se ogleda u digitalnom marketingu pojedinih kandidata i stranaka. Evidentna je razlika u odnosu na Lokalne izbore prije četiri godine kako su se visočki kandidati prilagodili savremenom dobu i digitalnom marketingu, koji je znatno uznapredovao na našim prostorima u protekle četiri godine, te je sve više onih koji istražuju mogućnosti internet oglašavanja u cilju promocije svojih stavova.
Aktuelni kandidati za načelničku poziciju na predstojećim izborima svakako su najzanimljviiji cjelokupnoj javnosti, te su oni najviše vremena i resursa posvetili svojoj promociji. Tako je recimo aktuelna načelnica Amra Babić, kandidat Nezavisne liste za Visoko, prva ugradila digitalni marketing u svoju kampanju, kreiravši prvenstveno facebook stranicu Amra Babić, a zatim i web stranicu http://nacelnicaamrababic.ba/.
Također, drugi u redu kandidata koji su iskoristili prednost digitalnog marketinga za promoviranje svojih stavova i ideja jeste Refik Kurgaš, kandidat ASDA za mjesto načelnika na predstojećim izborima. I ovaj kandidat za načelničku poziciju aktivan je na društvenoj mreži facebook, na stranici Refik Kurgaš za načelnika općine Visoko, a također vrlo skoro nakon facebook stranice aktivirana je i web stranica ovog kandidata koju možete pronaći na adresi http://refikkurgas.org/.
Treći u nizu kandidata, Halim Zukić, kandidat SDA za mjesto načelnika najviše je iskoristio opciju promoviranja putem društvenih mreža, te je njegova facebook stranica Halim Zukić itekako aktivna.
Jedini evidentan zaostatak u ovom promoviranju, ne plaćajući opcije digitalnog marketinga, ima Ermin Dlakić, SDP-ov kandidat za mjesto načelnika, koji tek svoj privatni facebook profil Ermin Dlakić koristi za samopromociju. Dlakić svoj profil, koji je odnedavno aktiviran, ipak veoma pametno svakodnevno koristi za promociju svojih ideja i stavova, uz korištenje arhive JKP “Visoko” iz vremena kada je on bio direktor ovog javnog komunalnog preduzeća.
Sve je to dokaz da su kandidati za mjesto načelnika općine Visoko na predstojećim, Lokalnim izborima 2016., barem većina njih, itekako spremni ulagati u svoje kampanje, posebno ako primijetimo količinu plaćenih oglasa na društvenim mrežama, te smo sigurni kako će u toku same predizborne kampanje veliki udio u pridobijanju glasačkog tijela imati društvene mreže, koje su itekako rasprostranjene, posebno među mladima koji će biti značajan faktor na ovim izborima.