Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Šest mjeseci od pogibije Ajne Omanović: Šta je urađeno, a šta ne

14. marta 2016. godine, 11-godišnja djevojčica Ajna Omanović,
je stradala u saobraćajnoj nesreći na putu od kuće do škole.

Visočki zastupnici u Skupštini ZDK podnijeli su prvu zajedničku inicijativu, kojom je napravljen prvi konkretan korak ka rješavanju problema na regionalnoj cesti R445, Visoko – Kakanj, a nakon inicijative porodice rahmetli Ajne, predstavnika  mjesnih zajednica koje gravitiraju lokalitetu Šarenih Hanova i  Vijeća roditelja OŠ „Mula Mustafa Bašeskija“ D. Moštre

Manje od mjesec dana trebalo je nadležnom ministarstvu da odgovori na ovu inicijativu visočkih zastupnika u Skupštini ZDK, te je uskoro  stigao odgovor na ovu inicijativu koja je i usvojena.

Inicijativa se prihvata. Izdat je Nalog preduzeću na redovnom održavanju regionalne ceste R445 Kakanj – Visoko, ‘Trgošped’ d.o.o. Kakanj za:

  1. izgradnju pješačke staze na prilazima i ispod mosta na regionalnoj cesti na rijeci Radovljanka sa svim potrebnim zaštitnim ogradama, prema Glavnom projektu urađenom od strane projektnog biroa ‘AMG’ d.o.o. Visoko,
  2. postavljanje nedostajuće saobraćajne signalizacije na regionalnoj cesti i priključnim putevima za navedena naselja,
  3. postavljanje posebnog objekta na cesti radi smanjenja brzine kretanja vozila na dionici regionalne ceste R445 u zoni pješačkog prelaza u naselju Buzić Mahala, općina Visoko.

Ova inicijativa bila  je pozitivan pokazatelj napretka na političkoj sceni Visokog, barem kada je riječ o zastupnicima iz Visokog na većim instancama vlasti. Ipak, ostaje pitanje ko je odgovoran zašto problemi na ovoj regionalnoj cesti nisu riješeni do sada i ko će odgovarati za smrt nevine, nesretno stradale 11-godišnje učenice Ajne Omanović, koja je stradala na putu od kuće do škole.

Na licu mjesta, šest mjeseci kasnije evidentirani su  dijelom završeni poslovi ali i nedostatci po istim?

Rasvjeta u toku završavanja, noću je  jako nezgodno proći ovim stazama, posebno znajući da je na ulaznom dijelu ispod autoputa visina  predviđena za niži uzrast, u suprotnom lahko može biti razbijenih glava. Neriješeno oticanje oborinskih voda koje lahko poplave ovu stazu… U svakom slučaju mnogo je sigurniji prelaz  djece i odraslih ali može i bolje!

Regulacioni plan Šareni Hanovi još nije usvojen, svakodnevno  problemu  prolaska i mogućnosti stradanja izloženo je oko 800 učenika.

 

Proudly powered by WordPress