Suze radosnice i veselje zamijenili jad, tugu i čemer koja je vladala prethodnih 7 dana u pogonima nekadašnjeg giganta. Od danas je završen štrajk glađu, a radnici će se ponovo okupiti ispred fabrike u ponedjeljak, čekajući da i zvanično sve prođe kroz papire.
Ukoliko bude sve po planu prva rješenja za penzije mogla bi stići na adrese ovih 47 radnika najkasnije početkom narednog mjeseca.
Vlada Federacije BiH je na današnjoj hitnoj, telefonski održanoj sjednici, donijela Odluku kojom Agenciji za privatizaciju u FBiH odobrava da s posebnog računa, od prodaje predmeta „Goruša“ privrednog društva KTK “Visoko“ d.d. Visoko u maloj privatizaciji, uz saglasnost Razvojne banke FBiH i Porezne uprave FBiH doznači 234.575,80 KM, od čega na račun Federalnog zavoda za PIO 130.958,73 KM, na račun Zavoda zdravstvenog osiguranja i reosiguranja FBiH i Kantonalnog zavoda zdravstvenog osiguranja ukupan iznos od 95.320,83 KM i na račun Federalnog zavoda za zapošljavanje i Kantonalne službe za zapošljavanje ukupan iznos od 8.296,24 KM.
KTK “Visoko“ je dužan Agenciji za privatizaciju u FBiH za svakog od 47 zaposlenika, čija su imena navedena u Odluci, dostaviti iznos doprinosa za zdravstveno osiguranje koje treba uplatiti na račun Zavoda zdravstvenog osiguranja i reosiguranja FBiH i Kantonalnog zavoda zdravstvenog osiguranja, te iznos doprinosa za osiguranje od nezaposlenosti koje treba uplatiti na račun Federalnog zavoda za zapošljavanje i Kantonalne službe za zapošljavanje.
Donošenjem današnje odluke, Vlada FBiH je u potpunosti realizirala zaključke 70. redovne sjednice, održane jučer u Mostaru.
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenim novinama FBiH”, čime, ujedno, prestaje da važi Odluka o raspodjeli sredstava s računa KTK “Visoko“ d.d. Visoko MB/ID 4218136130005 – reg. br. 1097046666 – kod Federalnog zavoda PIO.
Za realizaciju današnje Odluke Vlade FBiH zaduženi su Agencija za privatizaciju u FBiH, Razvojna banka FBiH, Porezna uprava FBiH, Federalni zavod PIO, KTK “Visoko“ d.d. Visoko, svako u okviru svoje nadležnosti.