Na inicijativu Stručne službe Vlade urađena je implementacija sistema centralizovanog printanja za sve korisnike elektronske mreže većine kantonalnih organa i službi početkom 2016. godine.
Tom prilikom na pomenuti sistem uključeno je 280 uposlenika kantonalnih organa i službi.
U okviru daljih aktivnosti standardizacije uvjeta rada za sve uposlenike organa uprave, te optimizacije troškova printanja i kopiranja, Stručna služba Vlade je uradila evaluaciju nastalih troškova za proteklih 6 mjeseci korištenja novog sistema i komparaciju sa dosadašnjom, što rezultira uštedom za budžet kantona na godišnjem nivou u iznosu od 72 624,84 KM.
S obzirom na sve benefite postignute uvođenjem novog sistema, u narednom periodu su planirane aktivnosti proširenja okvira projekta na preostalih 90 uposlenika kantonalnih organa i službi koji nisu obuhvaćeni prvom fazom projekta, a što će rezultirati uštedom za budžet kantona i preko 100 000,00 KM na godišnem nivou.