Arhiva članaka objavljenih na Visoko.co.ba

Opremaju vrhunske hotele – U gradu teške industrije prave se najbolji madraci u ovoj zemlji

Grad poznat po rudniku mrkog uglja, po elektrani, fabrici cementa, sada ima i drugačiju firmu. Ovo je priča o još jednom domaćem brendu….

Svako osnivanje privatne kompanije sa prepoznatljivim brendom nevjerovatan je uspjeh u zemlji kao što je Bosna i Hercegovina. Kompanija “Delibašić poliuretani d.o.o.” iz Kaknja vlasnik je najprepoznatljivijeg brenda u domenu kulture spavanja – brend “MojSan”, a proizvodnja madraca kao njihovog najreprezentativnijeg proizvoda počela je 2007. godine.

Ova kompanija u industriji namještaja poznata je kao glavni snabdjevač ove industrije PU pjenom, tako daje logičan slijed bila proizvodnja brenda će u svom asortimanu imati madrace, nadmadrace i ostale proizvode za spavanje u čijem sastavu je pjena u stvari dominantni i najvažniji sastojak.

Ističu kako žele svom gradu Kaknju, koji je poznat po teškoj industriji, dodati novu dimenziju kako bi ovaj grad bio ne samo poznat kao mjesto koje ima Rudnik, nego i u kojem se prave najbolji madraci.

Zapošljavaju preko 80 radnika i taj broj se u posljednjih pet godina udvostručio, što je odraz rasta kojeg kompanija ima u svim segmentima. Prije dvije godine preselili su proizvodnju u novu fabriku MojSan u Kaknju čime su stvoreni uslovi i mogućnosti za intenzivniji nastup na inostranom tržištu.

U ovoj kompaniji kažu nam kako u njihovom poslovanju postoje tri ključne stavke za dobar proizvod: kvalitetan repromaterijal za proizvodnju, adekvatne mašine, te radnik koji je sposoban odgovoriti visokim kriterijima završne obrade proizvoda. Četvrti segment je i kvalitetan način plasmanja njihovih proizvoda.

„Da bi zaokružili ciklus, posebnu pažnju smo posvetili i edukaciji naših prodajnih savjetnika kako bi krajnji kupac dobio odgovarajuću informaciju, te da u osobi koja mu prezentira određeni proizvod prepozna nekoga ko zaista poznaje materiju, a sve u cilju zadovoljenja potreba kupca koji nam je uvijek na prvom mjestu“, kaže za BUKU Boris Franjković iz marketinga pomenute kompanije.

U firmi napominju da poslovna klima u BiH nije na zadovoljavajućem nivou, ali implementacijom reformske agende u vidu zakona prilagođenih pravilima Evropske unije osjeti se kvalitetniji poslovni ambijent u BiH.

“Ključna stvar je stvoriti pretpostavku za ulaganja i shvatiti da je realni sektor taj koji čini oslonac ekonomije jedne države”m kažu nam u ovoj firmi.

Napominju kako nedovoljna briga za budućnost odgovornih za to čini da su mladi ljudi koji žive u BiH vrlo često nezainteresirani za realizaciju vlastitih ideja.

“Nedostaje osnovni motiv, a to je da njihov trud i rad bude prepoznat i adekvatno vrijednovan. U pasivnošću koja generalno krasi vremena poslijeratne BiH stvorile su se pretpostavke za razvoj “mehanizama” koji mladima daju krivi osjećaj da se uspjeh može postići preko noći” dodaju u kompaniji.

“Ključna stvar je raditi na popravljanju iskrivljenog sistema vrijednosti i stvoriti klimu za veći interes mladih ljudi za rad u realnom sektoru, upravo prema dokazanom principu u razvijenim državama. Taj princip poslovanja je nešto što je management branda Moj San prepoznao kako bi proizvodi nastali u vlastitim proizvodnim kapacitetima bili u skladu sa trendovima u ovoj oblasti” kaže Franjković za BUKU.

Franjković dodaje kako se njihovo poslovanje sa pravom može pohvaliti krilaticom “domaće, a kvalitetno” jer žele da korisnici njihovih proizvoda budu u potpunosti zadovoljni kvalitetom proizvoda.

Njihovim madracima opremljeni su gotovi svi važni hoteli u zemlji, a žele da budu prisutni u svakom gradu u Bosni i Hercegovini.  Prisutni su i na tržištima EU i to u Hrvatskoj gdje su glavni snadbjevač za renomirani brand Meblo Trade, a u Njemačkoj i Austriji također mogu se pronaći njihovi proizvodi posredstvom kooperanata.

Gotovo pa nevjerovatno zvuči da postoje privrednici koji žele da budu mjerilo kvalitete proizvoda i profesionalnosti u svim segmentima poslovanja, pouzdan partner za sve kooperante, poželjan poslodavac, te društveno odgovorna kompanija.

U ovoj kompaniji napominju da je svaki njihov proizvod napravljen na bazi ocjene stručnjaka jer je na tržištu puno proizvoda ovog tipa, a dio njih zaista nije zadovoljavajućeg kvaliteta na što kupci trebaju obratiti pažnju.

„Mi konstantno uvodimo nove linije proizvoda kako bi odgovorili izazovima tržišta i da bi bili u trendu sa globalnim tokovima u ovoj industriji. Ono po čemu smo se mi kao proizvođač madraca, nadmadraca, jastuka i ostalog diferencirali jeste činjenica da smo domaći brand, prepoznatljiv po širokoj ponudi kvalitetnih proizvoda za spavanje, rokom isporuke od 7- 10 dana, mogućnosti izrade vanstandardnih proizvoda po želji kupca sa istim rokom isporuke, kao i besplatnoj dostavi na adresu za veći dio asortimana“ dodaju u kompaniji Delibašić poliuretani d.o.o

Za kraj ističu kako su zadovoljni rezultatima koji su ostvareni zbog realizacije strateških ciljeva sa polaznom osnovom u visokom kvalitetu proizvoda.

„Ljetna sezona je svakako intenzivnija jer smo također prisutni u opremanjima hotelskih lanaca u i van BiH, te smo ponosni na činjenicu da u najvećem hotelu u BiH, hotelu Grande Neum u stvari spavate na našim madracima. Tu su još mnogi kao Courtyard by Marriott u Sarajevu, President u Sarajevu. U planu imamo i proširenje kapaciteta jer smu u intenzivnoj potražnji za novim tržištima, a za to povećanje kapaciteta uveliko očekujemo podršku lokalnih vlasti“ zaključuju za kraj.

Proudly powered by WordPress