“Muškarci su mnogo više zainteresovani za modu i trendove. Više ne koriste samo balzam poslije brijanja, sada kupuju sve vrste kozmetike, od krema, proizvoda za kosu, do parfema”, kazao je istraživač Mark McCrindle.
McCrindle ističe da rezultate istraživanja može potvrditi odlazak u bilo koji trgovački centar, supermarket ili drogeriju.
“Dovoljno je da odete na odjeljenja na kojima se nalaze proizvodi za kosu kako biste vidjeli da muškaraca ima jednako kao i žena”, kaže Mark McCrindle.
Menadžerica Suncorpa Danniele Sim navodi da su rezultati istraživanja pokazali da su se navike mladih promijenile.
“Istraživanje je pokazalo da se ljudi u 20-im godinama suočavaju s različitim prioritetima, od štednje za kućni budžet do ručka u restoranu i odlaska na odmor. Skoro polovina ispitanih muškaraca izjavila je da ne želi propustiti društvena dešavanja, dok druga polovina brine o tome hoće li moći kupiti nekretninu ili platiti hipoteku”, kazala je Sim.