Koliko god slojeva historije možete pronaći na površini Napulja, toliko je taj antički grad pun i misteriozne mreže tunela isklesanih u akvadukte 16. vijeka, oko 30 metara ispod zemlje. A ono što ove tunele čini još fascinantnijim jeste da ih je gradio kralj. Potom su 1950-ih napunjeni napuštenim motociklima, zahrđalim vintage automobilima da bi uskoro bili potpuno zaboravljeni. Kada su ih rane 2000. stanovnici silaskom niz stepenište iz 18. vijeka u blizini Piazze del Plebiscite, otkrili, nije trebalo mnogo da postanu novom turističkom atrakcijom.
Ulaskom niz stepenište iz 18. vijeka u blizini Piazzae del Plebiscite u centralnom dijelu Napulja doći ćete do misteriozne mreže tunela. Tu posjetitelji mogu pronaći zahrđale relikvije vintage automobila.
Zaplijenjeni retro motocikli nalaze se na dubini od 30 metara ispod zemlje u akvaduktima iz 16. vijeka
Intrigantni tunel Bourbon dizajniran je 1853. za Kralja Ferdinanda II od Bourbona, a namijenjen je za bijeg iz kraljevske palate do vojnih baraka.
Nastanak tajnih prolaza međutim, uslijedio je kao odgovor pobunjenika monarhije tokom njegovog promjenjivog režima.
Kralj je umro prije nego su tuneli završeni, ali su oni služili mnogim drugim sve dok 1960-ih nisu pali u zaborav.
Hrabri turisti mogu istražiti 530 metara duge tunele koji se prostiru ispod grada u turi po jezivom prostoru, koji se koristio u brojne svrhe tokom proteklih godina. Intrigantni tunel Bourbon dizajniran je 1853. za Kralja Ferdinanda II od Bourbona, a namijenjen je za bijeg iz kraljevske palate do vojnih baraka. Nastanak tajnih prolaza međutim, uslijedio je kao odgovor pobunjenika monarhije tokom njegovog promjenjivog režima.
Pasaži i akvadukti su služili i kao utočište izbjeglim, ali i kao vojna bolnica tokom bombardovanja u Drugom svjetskom ratu.
Vijugavi tuneli dugi 530 metara ispod grada, strukturalno su ugrađeni u vulkanske stijene Bolle i Carmignano akvadukata.
Tuneli su postali skladište zaplijenjenih vozila od 1940-ih do 1960-ih.
Posjetitelji koji se odluče da vide ove tunele sigurno će i ugledati prašnjave relikvije starih automobila i retro motocikala u napuštenom podzemlju.
Željni da iskoriste stare gradske akvadukte, plan je bio izgraditi strukturu u njihovim cisternama. Kralj, je međutim umro, prije nego su tuneli završeni, piše Amusing Planet. Kako kraljevska ruta više nije bila neophodna, tuneli su služili mnogim svrhama tokom godina, zahvaljujući uglavnom velikom prostoru koji nudi mogućnost skladištenja i zaštite za nekolicinu stanovnika, neophodne za preživljavanje. Pasaži i akvadukti nudili su i utočište za izbjegle, kao i za vojnu bolnicu tokom bombardovanja tokom Drugog svjetskog rata, a potom je postalo skladište za zaplijenjena vozila od 1940-ih do 1960-ih.
Redovi napuštenih vespi poredani u pasažu – riznica historijskih čuda.
Rane 2000. lokalno stanovništvo ponovo je otkrilo i preuredilo pasaže u jedinstvenu turističku atrakciju – Galleria Borbonica.
Galleria Borbonica nudi tri različita načina obilaženja, kako bi zasitili radoznalost lokalnog stanovništva i turista.
Tokom standardnog obilaska, nudi se šetnja kroz tunele, gdje možete vidjeti skloništa i rezervoare vode.
Na ovom nevjerovatnom prikazu vidi se i izvrsna slika na jednom od zahrđalih automobila.
Pećinski obilazak nudi posjetiteljima užitak ‘istrajnosti na rukama’ dok sa kacigom na glavi i uz baklje pužu kroz tunele.
Koliko god slojeva historije možete pronaći na površini Napulja, toliko je taj antički grad isprepleten mrežom misterioznih tunela. Na ovoj fotografiji vidi se veličanstvenost razmjera podzemnog grada.
Turisti također mogu tražiti i rafting turu kroz poplavljene tunele, uz vodiče koji put osvjetljuju lampama.
Oni koji se usude puzati, imat će mogućnost da se uvjere u veliki broj skladištenih zaplijenjenih starih automobila i motocikala koji su godinama napušteni. Prije nego bilo ko počne fantazirati da je vraćen u vrijeme Kralja Ferdinanda II, imat će šansu da se spusti tzv zip linijom, koja će ih sigurno vratiti u sadašnje vrijeme.
visoko.ba/federalna.ba/dailymail.co.uk