Felacio Kunilingus je misterozni začetnik političkog pravca, u kojem se politika i sve ono što je čini, održava na jedan način, koji se najbliže može pojasniti sa erotikom, seksualnim činovima. U prenesenom smislu. Felacio je bio veliki štovalac Sigmunda Frojda, poznatog neurologa psihologa, također začetnika psiho analize, koji je bio pobornik seksualnog nagona kao jednog od čimbenika koji utiču na čovjekovo ponašanje u životu i formiranju njegove ličnosti.
Sigmud Frojd je ostavio veliki rad i rezultate rada iza sebe, bez obzira na sve, njegov doprinos u razvoju psihologije kao jedne od bitnijih znanosti za ljudski rod, je daleko vrijedan i nezamjenjiv. Felacio Kunilingus je to znao i koristio je metode Frojdovog učenja i analiza, da bi razvio svoje metode obavljanja politike, kao i pridobijanja masa i svojih ljudi pod svoju metodu učenja politike i vladanja cijelim tim sistemom.
Onoliko koliko je Frojd bazirao svoju tezu o ljudskim ličnostima, toliko je Felacio te teze primjenjivao praktično na ljude oko sebe, i kod njih izazivao reakcije koje su bile takve, da su ljude privlačile na jedan čudan način, jer je kod njih izazivao osjećaj lagodnosti, da se nekome predaju, da ih neko iskorištava, ali da oni osjete neku vrijednost u tome, da se osjećaju bitnim, bivajući iskorišteni kao u seksualnom odnosu. Edipov ili Elektrin komples, doživljaji iz djetinjstva koji su urezani u sjećanja stalno uticali na razvoj ličnosti osobe, analiza snova, teorija nesvjesnog koje utiče na rad svjesnog stanja, postojanje libida, energije koja pokreće mentalne procese i koja utiče na razvijanje erotskog kapaciteta i nagon smrti, koji je kao jedna veoma močna emocionalna energija jedan od glavnih izvora ponavljanja loših postupaka, agresije, mržnje i neurotične krivnje. Sve su ovo elementi učenja Frojda, koje je Felacio suptilno vremenom primjenio na narod i svoje sljedbenike, od bližih do najdaljih.
Čovjek koji potiskuje svoja unutarnja osjećanja, posebno ona koja mu izazivaju strast za nečim, se na neki način mogu staviti u paralelu sa seksualnim nagonom ili strašču. Potiskivanjem tih jakih emocija, dolazi do frustracija i nije se lako sa tim nositi. Ukoliko osoba dozvoli, u svojoj želji da nešto postigne, bude dio nečega, da mu se te emocije želje za nečim, toliko povećaju, da mu se izjednače sa erotskim emocijama, tu dolazi do problema, jer čovjek kada su u pitanju erotika i zadovoljenje svojih seksualnih potreba, je jednostavno slab i svašta sebi dopusti i popusti, pa tako i drugim stvarima u životu.
Felacio je to znao, vidio, iskusio i nije to sakrio u sebi, već je odlučio da to primijeni na drugima. Ali on nije primijenio to na ljudima da bi ljudi toga bili svjesni, pa se iz tog čvora raspleli, već je on to njima metodom privlačnosti aplicirao i ljudi su zagrizli za mamac. Kako inače objasniti da neko iako ima svoje ime, prezime, porijeklo, život, porodicu, mozak um i razum, sve to stavi u službu nekoga, da mu neko to sve minimizira i da mu svoje ideje, naredbe i instrukcije postavi na mjesto važnosti, koje se izjednačava sa erotikom, jer onda subjekt ove politike bude subverzivnom metodom ovisnosti vezan za nju. Nama koji to sa strane gledamo, izgleda kao lizanje, pušenje, uvlačenje, flautanje, palacanje, a njima je to egzistencionalni metod opstanka u takvom društvu. Nama je to ispod nivoa čovjeka kao razumog bića, njima je to normalno u ovim vremenima, jer u suprotnom nas nigdje nema. Moramo se podati nekome, moramo ga zadovoljiti, da bi on zadovoljio nas, a mi smo zadovoljni sa koliko bilo, samo da nam bude lijepo, samo nek nam nije ružno. I malo lijepo je bolje od malog ružnog. Lijepo nam ga daj, šefe, direktore, kralju, šahu, donu.
Gori smo od životinja…
Ta čudna dugotrajna veza, između predmeta, objekta, osobe, koja se slijedi, u toj mjeri da se njemu podređuju i ona erotska čula, u tom odnosu u kojem politika takvog života je aplikativna u svakom segmentu takvoh društva, jednostavno uzima svaki dan danak u novim akterima, slugama, podanicima, službenicima, konkubinama, političko roblje koje živi za mali komad izmeta vlasti. Ono što male sluge dobiju od ovog sistema politike i vlasti, je u stvari izmet, to nije ni prava nagrada vrijedna ljudskog bića. Oni što su na višem nivou mazohističnog sistema, oni dobijaju malo veće nagrade, ali se zato moraju više potruditi da zadovolje sistem i glavne u njemu.
Neki dan, sjedimo u kafiću i jedan moj stariji prijatelj, kaže jednom političkom lokalnom kadru, koji je nekad bio u jednoj stranci, pa onda prešao u drugu, dakle, kaže mu kako se dok je bio u toj staroj stranci, sa glavnim stranke, ljubio u usta, filmski, palac'o jezikom. Naravno, u prenesenom smislu. Dakle, da bi se objasnio ovaj odnos u političkom svijetu uopšte, u sredinama i društvima u kojim se sasvim normalan čovjek, samo na preneseni erotski način probiti do bilo kakve koristi, možemo reći da smo gori od životinja, jer to ni životinje ne rade.
Felacio je ovo sve razradio i uklopio se u kapitalizam, globalizaciju i tako globalizirao svoju političku metodu, u kojoj je erotika u službi politike u prenesenom smislu. Doveo je ljude u takvu situaciju, da su potisnute erotske želje, zamijenile želje za sigurnim mjestom u društvu, kroz prenesene erotske radnje prema onom ko vlada u tom društvu. Felacio Kunilingus je također detaljno razradio pod pravac, koji je nazvao po svom prezimenu, Analingus. Analingus je politički pravac, koji se u prenesenom smislu može definirati kao lizanje zadnjice i analnog otvora šefova ili kako se u nas u narodnom govoru kaže, lizanje šupka ili dupelisci na jedan malo kulturniji način. To je toliko jednostavno razrađena metoda vladanja, u kojem su postavljeni sistemi vrijednosti i zadovoljavanje tih vrijednosti, kao i nagrade za to, da to jednostavno zaslužuje pomen i da je pokoja riječ kaže o istom. Analingičari ili dupelisci, su osobe koje drže do sebe, za sve one kojima ne moraju lizati zadnjicu i to je ono što je veoma specifično, osobe koje egzistiraju kao analingičari na prvu izgledaju kao osobe sa stavom, ali kada se bolje upoznaju, onda se nakon određenog vremena uoči u kojoj zadnici leži liz. Mazohizam je prešao u naprednu stanje, kao što kod android operativnih sistema imamo stalno nove naprednije verzije, tako i kod mazohizma imamo napredak.
Kod androida imamo Ice Cream Sandwich operativni sistem, a kod mazohizma imamo Stranka Firma Sendvič, u kojem je osoba u sendviču između stranke i firme kojim služi, pa je naredni operativni sistem u android svijetu bio Jelly Bean, a u svijetu mazohizma je bio Vazelin Cream i najnoviji u svijetu androida je KitKat, a u svijetu mazohizma i analingičara je, KitKakit operativni sistem vladanja i služenja.
Felacio Kunilingus je čovjek koji ide sa vremenom, prati sva dešavanja, ne dozvoljava da ga promjene u društvu iznenade. On stalno nadograđuje svoj operativni sistem vladanja i čim korisnici, mazohisti, analigičari, pokažu momenat zasičenja, on odmah ubacuje nove aplikacije, informacije i ne daje im mira da im procesori slučajno ne bi prebacili se na neki drugi operativni sistem. Kapitalizam, globalizacija, ogromna količina nepotrebih informacija, subverzivno djelovanje na željeno usmjeravanje vladanja nad ljudima kroz moderno robovlasničko društvo, mijenjanje standarda vrijednosti, nametanje ciljeva, nametanje vrijednosti, kupi me prodaj me, život u tuđim rukama.
Kroz historiju se ovaj sistem uništavanja zdravog razuma proturao i evo ga sada u modernim vremenima dolazi do svog punog efekta i moči. Ništa drugo ne preostaje čovjeku, nego da kroz zdrave aktivnosti, izolaciju od pokvarenog sistema vrijednosti i vladanja, kontrolu svojih erotskih emocija i ostalih strasti, pobjegne u neki zdravi razum unutar sebe i projicira ga oko sebe.
Felacio Kunilingus je došao na svoje, njegov operativni sistem za ljude je na snazi. Ja bježim u neki zdravi razum kako znam i umijem, da ne bih postao analingičar ili da mi ga neko ne pristavi za sva vremena.
Ali ta veza nije stala, Felacio Analingus je tipični potomak svoga praoca i njegove genetike ima i previše u našem narodu.