Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas uspješno je i ove godine plasirala jedan od svojih najpoznatijih brandova Bosanski lokum na tržište Srbije. Do sada je u 2014. godini realizirano 55 tona Bosanskog lokuma, a do kraja godine predviđen je izvoz dodatnih 60 tona. Lokumi se u Srbiji prodaju na preko 4.500 prodajnih mjesta uz podršku reklamne kampanje, degustacija i drugih vidova unaprijeđenja prodaje.
– Planiramo u ovoj godini u Srbiju izvesti ukupan 115 tona Bosanskog lokuma. Povratne informacije su izvanredne, i ljudi u Srbiji reaguju odlično na Bosanski lokum. Plasman Bosanskih lokuma na tržište Srbije realiziran je u okviru naše saradnje koju smo obnovili sa Atlantic Group“, riječi su Muamera Valjevčića šefa Odjela izvoza u kompaniji Klas d.d. Sarajevo.
Iduće godine očekuje se povećanje obima realizacije ovog proizvoda na srbijanskom tržištu, kao i dodatan plasman Klasovog Zlatnog lokuma.
Protekle sedmice nakon dvije godine krenule su i prve isporuke Bosanskog lokuma i u Hrvatsku.
Bosanski lokum se u Klasu počeo proizvoditi prije skoro 40 godina, a pravi se po originalnoj recepturi od pšeničnog brašna, šećera i maslaca.
Pored klasičnog ukusa, Klas je razvio i dodatne linije proizvoda sa dodatnom količinom maslaca pod brandom Zlatni lokum i sa okusima oraha, lješnjika i čokolade.