Tokom dana u Vispakovom shopu, koji se nalazi u novom zanatskom centru u Visokom, upriličena je proslava povodom obilježavanja 43. godišnjice uspješnog poslovanja visočkog prehrambenog giganta, Vispaka.
Još davne 1972. godine Vispak je osnovan kao dio uspješnog trgovačkog preduzeća Velepromet. Prvobitni cilj je bio da se ta nova firma bavi preradom i pakovanjem kafe i tako uzme mali dio BH tršišta, kojim su suvereno vladale trgovačke kuće iz republika ex- Jugoslavije. Zahvaljujući trgovačkoj vještini i tradicionalnoj sposobnosti Visočana novi brend iz Visokog je vrlo brzo, postao prepoznatljiv i izvan Bosne i Hercegovine, upravo po prženoj i mljevenoj kafi, „Zlatna džezva“. Danas Vispak djeluje u sklopu grupacije AS iz Jelaha, koja je uspjela u nepunih pet godina da restrukturira i obnovi mnoge Vispakove kapacitete, te da poveća proizvodnju i promet Vispakovih proizvoda.
U sklopu proslave vrijedni studenti Univerziteta u Zenici su sve vrijeme vozili kvadricikle i obavještavali građane da posjete Vispakov shop i okušaju svoju sreću kupovinom domaćih proizvoda, te su ovu sjajnu reklamu prepoznali svi građani koji su u velikom broju pohrlili u Vispakov shop kako bi kupili domaće proizvode i time podržali bh. tržište. Također, ni Vispak nije ostao dužan svojim odanim, dugogodišnjim kupcima pa je tako svaki treći kupac osvojio na poklon jedan Vispakov proizvod, svaki petnaesti kupac osvojio je poklon paket Vispakovih proizvoda, a simbolično svaki četrdesettreći kupac osvojio je poklon bon u iznosu od 30 KM.
Proslava je završena u popodnevnim satima, a svoje oduševljenje današnjom proslavom nisu mogli sakriti ni prodavači, ni promotori, a posebno građani koji su sa osmijehom i poklonima zadovoljni napuštali Vispakov shop. Sigurno je da Vispak svaki put iznenadi svoje vjerne kupce i da uvijek donese neke novitete kojima doprinese svojoj reputaciji prehrambenog giganta i odličnom poslovanju, koje se zadnjih godina povećava.
Čestitamo Vispaku na ovom značajnom datumu, a detaljnu fotogaleriju sa ove proslave možete pogledati na LINKU.