Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo promovisala je jučer u fitness studiju “Avalon Health and Sports Club” u Shopping centru “Alta” u Sarajevu novi brend “Fit”.
“Fit” je novi Klasov integralni keks proizveden u tri okusa- classic, lješnjak i čokolada. “Fit” je nastao u odjelu za razvoj kompanije Klas, a na njemu se radilo nešto manje od godinu dana. Dakle,novi brend je u potpunosti djelo domaćih stručnjaka.
U okviru promocije novog proizvoda, zaštitno lice brenda «Fit» Lejla Šebić, instruktorica aerobika, fitness trenerica, profesorica na Fakultetu sporta i tjelesnog odgoja u Sarajevu, I jedna od pobijednica Svjetskog prvenstva u natural body buildingu, izvela je performans korisnih i zdravih tjelovježbi zajedno sa njenim asistenticama uz degustaciju i premijerno prikazivanje spota.
“Rekacije koje su došle sa tržišta kako domaćeg, tako i inozemnih su izvanredne. U prvih mjesec dana prodaje na ograničenom broju prodajnih mjesta Klas je prodao 30.000 pakovanja ovog integralnog keksa, što je znak da smo uradili pravu stvar. Vrhunski kvalitet, moderan i dopadljiv dizajn, dodatno su nas uvjerili da novi brand ima potencijal, tako da ćemo nastaviti sa kreiranjem novih linija proizvoda branda “Fit”, riječi su direktora kompanije Klas d.d. Sarajevo, Rusmira Hrvića.
Radi se o zdravom proizvodu, a čak četvrtinu keksa čine ovsene pahuljice koje snižavaju holesterol i sprječavaju razvoj srčanih oboljenja. Ovsene pahuljice su značajan izvor dijetalnih vlakana i jedan od najboljih izvora tokotrienola (podvrsta vitamina E). Sadrže vitamin B1, B5, folnu kiselinu, biotin, vitamin E, kao i cink, magnezijum, bakar, gvožđe, mangan. Obroci od ovsa utiču na sporije povećanje nivoa šećera u krvi i usporavaju njegov pad na vrijednosti prije obroka. Stoga ćete se duže osjećati siti, te ćete manje jesti i lakše kontrolisati težinu. Studije su pokazale da žene koje unose više dijetalnih vlakana imaju manje cirkulišućeg estrogena, kao faktora rizika za rak dojke, dok su djeca koja su koristila ovas u ishrani imala 50% manje šanse da kasnije tokom života budu gojazni, u odnosu na djecu koja nisu jela ovas..