U prethodna dva mjeseca pisali smo nekoliko puta o radovima izgradnje novih prostorija i proširenja postojećih kapaciteta administrativnog prostora Policijske stanice Visoko.
Naime, riječ je o projektu koji je planiran kao velika pomoć građanima Visokog, koji su ranije imali probleme pri predavanjima zahtjeva za izdavanje ličnih dokumenata, odnosno, pri podizanju tih dokumenata, a zbog skučenosti dosadašnjih prostorija koje su korištene u ove namjene.
Visoko će, nakon završetka radova na projektu dogradnje, koji su već, očigledno, u poodmakloj završnoj fazi, dobiti jednu modernizovanu prostoriju za administrativne potrebe i vezu između građana i Ministarstva unutrašnjih poslova.
Inače, posdjećanja radi, projekat proširenja administrativnog prostora je ukupne vrijednosti 200.000 KM te je to veoma lijepa inovacija u zgradi PS Visoko, koja za cilj ima proširenje dijela zgrade u koje se vrši izdavanje vozačkih dozvola, registracija za auta, pasoša, ličnih karti i sl., a zbog evidentnih potreba i velikih redova ispred ovih prostorija.
Najveća zasluga za izvođenje ovog projekta pripada komandiru PS Visoko, a nakon saznanja da je izuzetno potrebno proširenje ovih prostorija zbog potreba stranaka.
Rok za završetak ovog projekta bio je 70 dana, a već sada, nakon dva mjeseca, ovaj objekat već ima značajne obrise budućeg administrativnog jezgra visočke policijske stanice.
U nastavku pogledajte fotogaleriju radova i novog objekta.