Bolid F1 tima Beneton iz 1992, za čijim upravljačem je sjedio Mihael Šumaher kada je prvi put ostvario rezultat koji ga je doveo do pobjedničkog podijuma, bit će ponuđen na prodaju 13. maja na aukciji u Monaku.
Trkački automobil, čiju vrijednost u aukcijskoj kući “Bonhams” procjenjuju na 220.000 – 280.000 eura, nije značajan samo zbog toga što ga je sa uspjehom vozio budući sedmostruki šampion. Prije Šumahera, bolid koji je bio odskočna daska za kasnije rezultate najuspješnijeg vozača u historiji Formule 1 vozio je i trostruki svjetski prvak Nelson Pike na svom posljednjem nastupu u trci za Veliku nagradu Australije 1991. godine.
U istom automobilu 1992. svoj debi za Beneton tim imao je Britanac Martin Brandl. Ipak, za bogate kolekcionare i fanove Formule 1 koji imaju dovoljno novca da se nadmeću na aukciji u Monaku najvažnije podatak je da je vozeći ovaj bolid na trci za Veliku nagradu Meksika 1992. godine Šumaher zauzeo treće mjesto i time upisao svoj prvi podijum u prestižnom takmičenju. Trkački automobil koji svakako predstavlja važan dio historije Formule 1 pogonjen je Fordovim HB V8 motorom zapremine 3.494 ccm.
Motor može da se zavrti i do 13.800 o/min, a proizvodi maksimalnih 730 ks. Kupac sa dovoljno vozačke vještine i hrabrosti mogao bi i danas da se okuša na stazi za upravljačem ovog bolida, s obzirom na to da je automobil i dalje u voznom stanju.
Trkački automobil, čiju vrijednost u aukcijskoj kući “Bonhams” procjenjuju na 220.000 – 280.000 eura, nije značajan samo zbog toga što ga je sa uspjehom vozio budući sedmostruki šampion. Prije Šumahera, bolid koji je bio odskočna daska za kasnije rezultate najuspješnijeg vozača u historiji Formule 1 vozio je i trostruki svjetski prvak Nelson Pike na svom posljednjem nastupu u trci za Veliku nagradu Australije 1991. godine.
U istom automobilu 1992. svoj debi za Beneton tim imao je Britanac Martin Brandl. Ipak, za bogate kolekcionare i fanove Formule 1 koji imaju dovoljno novca da se nadmeću na aukciji u Monaku najvažnije podatak je da je vozeći ovaj bolid na trci za Veliku nagradu Meksika 1992. godine Šumaher zauzeo treće mjesto i time upisao svoj prvi podijum u prestižnom takmičenju. Trkački automobil koji svakako predstavlja važan dio historije Formule 1 pogonjen je Fordovim HB V8 motorom zapremine 3.494 ccm.
Motor može da se zavrti i do 13.800 o/min, a proizvodi maksimalnih 730 ks. Kupac sa dovoljno vozačke vještine i hrabrosti mogao bi i danas da se okuša na stazi za upravljačem ovog bolida, s obzirom na to da je automobil i dalje u voznom stanju.