Poštanski službenici od kraja godine dobit će 2.000 van vozila na struju, a planirano je da kompletna flota malih dostavnih vozila bude zamijenjena električnim automobilima.
U borbu za čistiji vazduh u Njemačkoj uključila se i tamošnja poštanska služba (Deutsche Post), koja je još 2012. predstavila prototip električnog vana startup kompanije StreetScooter.
Dvije godine kasnije, pošta je kupila tu firmu i namjerava da započne serijsku proizvodnju električnih dostavnih vozila.
Krajnji cilj je da se kompletna flota od 30.000 vozila zamijeni ekološki prihvatljivim automobilima. Deutsche Post na namjerava tu da stane, već će električne vanove ponuditi i drugim kompanijama i javnim službama koje su zainteresovane za nabavku ove vrste vozila ali, za sada, proizvodni kapaciteti bit će isključivo u funkciji izrade poštanskih elektromobila.
Dostavno vozilo kompanije Streetscooter pogonjeno je elektromotorom snage 41 ks (30 kW), a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 80 km/h.
U zavisnosti od mase tereta koji prevozi, načina vožnje onog ko upravlja automobilom i konfiguracije terena, električni van u stanju je da prevali 50-80 km, prije nego što se isprazne litijum-jonske baterije od 20,4 kWh.
Za dopunu 80 odsto kapaciteta potrebno je 4 do 4,5 sata, a da bi baterije bile 100 odsto pune, vozilo mora da bude priključeno na struju 7 sati.
Masa praznog vozila je 1.495 kg, a nosivost 650 kg. Neke druge poštanske službe u Evropi već koriste električna dostavna vozila, poput Norveške gdje se od 2015. godine u tu svrhu upotrebljava električni Renault Kangoo Z.E.
U borbu za čistiji vazduh u Njemačkoj uključila se i tamošnja poštanska služba (Deutsche Post), koja je još 2012. predstavila prototip električnog vana startup kompanije StreetScooter.
Dvije godine kasnije, pošta je kupila tu firmu i namjerava da započne serijsku proizvodnju električnih dostavnih vozila.
Krajnji cilj je da se kompletna flota od 30.000 vozila zamijeni ekološki prihvatljivim automobilima. Deutsche Post na namjerava tu da stane, već će električne vanove ponuditi i drugim kompanijama i javnim službama koje su zainteresovane za nabavku ove vrste vozila ali, za sada, proizvodni kapaciteti bit će isključivo u funkciji izrade poštanskih elektromobila.
Dostavno vozilo kompanije Streetscooter pogonjeno je elektromotorom snage 41 ks (30 kW), a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 80 km/h.
U zavisnosti od mase tereta koji prevozi, načina vožnje onog ko upravlja automobilom i konfiguracije terena, električni van u stanju je da prevali 50-80 km, prije nego što se isprazne litijum-jonske baterije od 20,4 kWh.
Za dopunu 80 odsto kapaciteta potrebno je 4 do 4,5 sata, a da bi baterije bile 100 odsto pune, vozilo mora da bude priključeno na struju 7 sati.
Masa praznog vozila je 1.495 kg, a nosivost 650 kg. Neke druge poštanske službe u Evropi već koriste električna dostavna vozila, poput Norveške gdje se od 2015. godine u tu svrhu upotrebljava električni Renault Kangoo Z.E.