Klijenti ASA OSIGURANJA su pokazali visok stepen zadovoljstva uslugama i proizvodima, i Indeks zadovoljstva klijenta (CSI) iznosi 84, pokazalo je zadnje istraživanje agencije Valicon. Najveća prednost ASA OSIGURANJA su brzina obrade i isplate šteta, stručni i ljubazni zaposlenici, te inovativnost i kvalitet usluge, što je potvrdilo istraživanje koje je provedeno na području cijele Bosne i Hercegovine u junu mjesecu ove godine.
„Ovi rezultati pokazuju visok stepen zadovoljstva naših klijenata, što potvrđuje da se naš dugogodišnji trud i rad isplati“, ističe Adnan Hodžić, izvršni direktor ASA OSIGURANJA, te dodaje, „kontinuirano ulažemo u unaprijeđenje i inovativnost naših usluga kako bi ispunili očekivanja klijenata“.
Za manje od mjesec dana ASA OSIGURANJE navršava pet godina svog rada i postojanja. Obilježavajći jubilej, ova kuća svim novim klijentima koji zaključuje kasko osiguranje poklanja vrijedne darove u okviru akcije koja traje do 30. septembra.