Na osnovu člana 62. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji Bosne i Hercegovine
(«Službene novine Federacije BiH», broj 35/05), člana 6. Zakona o volontiranju («Službene novine Federacije BiH», broj: 110/12) i člana 16. Odluke o organizovanju općinskih službi uprave i posebnih službi općine Visoko („Službeni glasnik općine Visoko”, broj 5/06) Općinska načelnica Visoko, upućuje
J A V N I P O Z I V
za prijem volontera na rad u službe za upravu i posebne službe općine Visoko
Radi stručnog osposobljavanja za samostalan rad, raspisuje se Javni poziv za prijem volontera sa visokom stručnom spremom na rad u službe za upravu i posebne službe općine Visoko, bez zasnivanja radnog odnosa i to:
1. Volonter – diplomirani pravnik, odnosno bakalaureat/bachelor prava……………. 4 izvršioca
2. Volonter – diplomirani ekonomista, odnosno bakalaureat/bachelor ekonomije…….. 4 izvršioca
3. Volonter – diplomirani inžinjer arhitekture, odnosno bakalaureat/bachelor – inžinjer arhitekture…………………………………………………………………………………………………… 2 izvršioca
4. Volonter – diplomirani inžinjer građevinarstva, odnosno
bakalaureat/bachelor – inžinjer građevinarstva………………………………………………. 1 izvršilac
5. Volonter – diplomirani inžinjer saobraćaja, odnosno
bakalaureat/bachelor inžinjer saobraćaja-smjer drumski saobraćaj…………………….. 1 izvršilac
6. Volonter – diplomirani žurnalista, odnosno
bakalaureat/bachelor-smjer poslovne komunikacije…………………………………………. 1 izvršilac
7. Volonter – diplomirani inžinjer geodezije odnosno
bakalaureat/bachelor inžinjer geodezije………………………………………………………….. 1 izvršilac
8. Volonter–diplomirani inžinjer elektrotehnike, odnosno
bakalaureat/bachelor inžinjer za računarstvo i informatiku………………………………. 1 izvršilac.
Prijem volontera vrši se na određeno vrijeme u trajanju najduže do 1 (jedne) godine dana.
Na Javni poziv mogu se prijaviti lica koja, pored općih uslova predviđenih članom 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji BiH („Službene novine FBiH”, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06 i 4/12 i „Službene novine ZDK” broj: 9/10 i 3/12), ispunjavaju slijedeće uslove:
– VII stepen visoke stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema obrazovanja, društvenog ili tehničkog smjera,;
– da se nalaze na evidenciji nezaposlenih osoba kod nadležne službe za zapošljavanje,
– da nemaju radno iskustvo nakon sticanja visoke stručne spreme.
Izbor kandidata koji ispunjavaju uslove izvršiće se bodovanjem na osnovu slijedećih kriterija:
I – prosjek ocjena završenog studija (cjelokupan prosjek ocjena svih studijskih godina),
II – trajanje nezaposlenosti nakon sticanja diplome visoke stručne spreme, prema evidenciji nadležne službe za zapošljavanje,
III – invalidnost– ako kandidat ima invalidnost 60% i više,
IV – dodatni kriterij:
– kandidati koji pripadaju boračkoj populaciji i to: porodice šehida/poginulih boraca, ratni vojni invalidi, demobilisani borci i članovi njihovih porodica i nosioci najvećih ratnih priznanja,
– kandidati bez roditelja,
– kandidati čija su oba roditelja nezaposlena,
V – intervju – provodi se sa svim kandidatima koji ispunjavaju uslove Javnog poziva u cilju procjene sposobnosti kandidata.
Potrebni dokumenti (originali ili ovjerene kopije):
1.Fakultetska diploma (nostrificirana diploma ukoliko fakultet nije završen u BiH),
2.Prosjek ocjena završenog studija,
3. Uvjerenje o državljanstvu,
4. Uvjerenje nadležne službe za zapošljavanje da se kandidat nalazi na evidenciji nezaposlenih osoba,
5. Dokaz o znanju jednog stranog jezika,
6. Dokaz o poznavanju rada na računaru,
7. Uvjerenje nadležnog organa o stepenu invalidnosti kandidata,
8. Uvjerenje nadležnog organa za vojne evidencije o pripadnosti Oružanim snagama BiH,
9. Rješenje o statusu porodice šehida i poginulih boraca, RVI i nosilaca najvećih ratnih priznanja izdata od nadležne službe za boračko-invalidsku zaštitu,
10. Uvjerenje nadležne službe za zapošljavanje o nezaposlenosti roditelja kandidata,
11. Uvjerenje iz matične knjige rođenih za kandidata i uvjerenje iz matične knjige umrlih za kandidate bez roditelja.
Ostale dokumente kojima se dokazuje ispunjavanje općih uslova, izabrani kandidati će biti dužni dostaviti Općinskoj načelnici u roku od 8 dana od dana prijema obavještenja o rezultatima Javnog poziva.
Zaprimljene prijave će razmotriti posebno formirana komisija, koja će obaviti i intervju sa
kandidatima koji su dostavili dokumente tražene Javnim pozivom, nakon čega će utvrditi rang listu
kandidata i istu dostaviti Općinskoj načelnici u skladu sa Odlukom o raspisivanju Javnog poziva za prijem volontera na rad u službama za upravu i posebnim službama općine Visoko
O datumu, vremenu i mjestu održavanja intervjua, kandidati će biti blagovremeno obavješteni.
Nakon provedenog postupka Javnog poziva, Općinska načelnica će donijeti odluku o prijemu volontera, sa kojima će se zaključiti ugovor o volontiranju.
Prijave na Javni poziv podnose se isključivo na prijavnom obrascu koji se može preuzeti na službenoj web stranici Općine: www.visoko.gov.ba ili u Centru za pružanje usluga građanima općine Visoko.
Prijavu sa potrebnim dokumentima potrebno je dostaviti u roku od 8 dana od dana objave Javnog poziva na oglasnoj ploči Općine, putem pošte ili prijemne kancelarije u Centru za pružanje usluga građanima, u zatvorenoj koverti na adresu:
OPĆINA VISOKO
UL. ALIJE IZETBEGOVIĆA 12A VISOKO
sa naznakom:
„Javni poziv za prijem volontera “
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Objavljeno na oglasnoj ploči općine Visoko: OPĆINSKA NEČELNICA VISOKO
25.2.2013. godine Amra Babić