Nakon što je Barcelona jučer potpisala ugovor sa Rakutenom, japanskom kompanijom za e-trgovinu, od koje će godišnje zarađivati 60 miliona eura, dospjela je u sami vrh kada je u pitanju zarada od sponzorskih ugovora. Na prvom mjestu nalazi se Manchester United, kojem američki proizvođač automobila Chevrolet godišnje uplaćuje 75 miliona eura.
Drugo mjesto od sljedeće sezone zauzet će Barcelona, koja će zbog reklame na prednjoj strani dresa japanske kompanije Rakutet, zarađivati 60 miliona eura po sezoni.
Manchester City, od Etihad Airwaysa, godišnje dobija 53 miliona eura. Inače, ova kompanija polaže pravo i na stadion Građana. Klub sa Etihada treću poziciju dijeli sa ekipom Chelseaja koji od Yokohame, proizvođača automobilskih guma, dobijaju isti iznos novca kao i Manchester City – 53 miliona eura.
S druge strane, Liverpool i Arsenal nalaze se na četvrtoj poziciji. Sponzor kluba sa Anfielda – Standard Chartered svake godine pošalje 40 miliona eura u pravcu Liverpoola, dok Fly Emirates, sponzor Arsenala isti iznos uplaćuje na račun kluba iz sjevernog Londona.
Možda neočekivano, ali Real Madrid, koliko i minhenski Bayern, dijele šesto mjesto sa ukupno 32 miliona eura koliko dobijaju od svojih sponzora. Real od Fly Emiratesa, a Bavarci od njemačkog telekoma.
Fly Emirates je sponzor i PSG-a, a dogovorena je godišnja cifra od 26 miliona eura, koja se uplaćuje na račune pariškog kluba.
Na posljednjem mjestu nalazi se Juventus, koji reklamu Jeepa na prednjoj strani dresa naplaćuje 18 miliona eura godišnje.
(scsport.ba)