Sa vizijom poslovnog lidera na Balkanu, ASA grupacija na bh. tržištu uspješno posluje veæ trinaestu godinu. Voðena misijom da nadmaši oèekivanja krajnjih korisnika, klijenata i partnera poslovanje u 2008. godini završila je sa izuzetnim rezultatima, a domaæa priznanja su uslijedila. Generalni direktor ASA Holdinga i predsjednik Asocijacije poslodavaca Bosne i Hercegovinu Nihad Imamoviæ prema mišljenju žirija Agencije za izbor najmenadžera BiH proglašen je najmenadžerom i privrednom liènošæu 2008. godine u Bosni i Hercegovini.
Najstarija èlanica Grupacije i najprepoznatljivije ime na bh. tržištu, ASA Auto kao ekskluzivni importer Audija, Volkswagena, Seata, Škode i Porschea ima 43 % udjela na tržištu novih putnièkih automobila kojih je prodato preko 6.500 i dobitnica je niza priznanja. Od deset nominiranih vozila, Audi A4 je odnio ubjedljivu pobjedu. Proglašen je automobilom godine u 2009. u organizaciji Auto Media grupe, a menadžer godine je Ibrahim Kaba, rukovodilac prodaje vozila Škoda. U 2008. godini svaki èetvrti prodati novi automobil u BiH je marke Škoda.
Sportski dinamièan izgled zajedno sa elegancijom i visokim stepenom komfora kod Škode Superb prepoznali su oni koji su ga profesionalno testirali. Èlanovi žirija Izbora automobila godine u organizaciji Udruženja auto-novinara BiH proglasili su drugu generaciju Škode Superba automobilom 2009. godine.
„Drago mi je da su èlanovi žirija prepoznali kvalitet i luksuz ovog automobila i da su ovim izborom potvrdili usklaðenost sa renomiranim evropskim izborima na kojima je ovaj model uistinu briljirao“, izjavio je prilikom preuzimanja plakete za ovo priznanje.
Takoðe, ovogodišnja priznanja nisu zaobišla Seata i Volkswagena. Auto-novinari su nagradu za najbolje vještine PR menadžera u 2009. godini dodijelili Vedranu Peršiæu, glasnogovorniku ASA grupacije.
„Ovo je priznanje za rad cjelokupne Grupacije i rezultat je kvalitetne interne komunikacije koja je doprinijela taènoj i kvalitetnoj komunikaciji prema našim ciljnim javnostima. Ovo, kao i sva dosadašnja priznanja, ovu kompaniju æe i dalje motivirati u unapreðenju poslovne klime i razvoju društva kroz podršku kulturnim, socijalnim, ekološkim i sportskim aktivnostima“, rekao je Vedran Peršiæ.
ASA grupacija okuplja 17 firmi-èlanica podijeljenih u tri segmenta: automobili, finansije i usluge.